این صفحات به معنی واقعی نوشتن، برای عشقِ نوشتن خواهد بود. چراکه با نامهربونی و به خاطر نوشتن از سرور عشق و مهربونی و مهر خالص عباس ابن علی(ع)، ما رو در لیست سایت های منافی با ... قرار دادن.
مطالب ما در زمره ی مصادیق مجرمانه قرار گرفت چیزتر(شما فیل بخوانید) شدیم دسترسی خودم رو همُ مدیران.. محترم بلاگفا ؟؟؟ قطع کردند
و در روز روشن خیلی نسبتا محترمانه منو و مطالبم رو به سرقت البته از نوع موقت بردند.
نمی دونم این مطلب را کسی موفق به خوندن می شه یا نه (چون هنوز ما دچار فیلترینگیم) چرا که شاید این حرف های دلتنگی من
به گوش بعضی از دوستان به ظاهر مهربون که ... در (تنهایی آن چیز دیگر می کنند) خوش بیاد یه حال اساسی از نوع مثبت به من بدهند.
از جهت اینکه تو این روزهای تنهایی، تنها خودم هستم که به این بیقوله سر می زنم و باز و باز و باز هم نویسنده ام و هم خواننده، این چند سطر را فقط به خاطر عشق به خیلی از چیزها که خیلی از کسان ندارن نوشتم و فقط برای خودم که باز
" دلم تنهاترین دلهاست اینجا .... "
نوشتم و باز برای تویی که ردپات از روی دست نوشته ها م داره محو می شه.
پای از گلیم خویش بیرون تر نباید برد در قانون ساسانی، و گر نه چکمه ی دژخیم و گر نه لعنت موبد
و کمتر حکم زندانی
تو اصلا باب دندان خدایان زر و زوری
من بی زور و ذر تا خسرو ذرین کلاه مملکت مانده چه می گویم
همه اینها رو گفتم تا به اینجا برسم یه مجموعه زیبا از یه شعر زیبای دیگه از شیرین و فرهاد بدون توضیح اضافه برید و ببینید.
حال و هوای دلهاتون رو به شیرین و فرهاد گره بزنید.
منم فرهاد و نامم ناله و نفرین و رنج ناروای خلق .....
************************
************************
