داستان آنهایی که رفتند و داستان آنهایی که نرفتند، همیشه متفاوت،..
هست؟
نیست؟
شما چطور فکر می کنید؟
برای درک بهتر حال آنها (که شامل خود ما هم می شود) کافیست ببینیم به چه فکر می کنیم، به چه فکر می کنند.
به من بگو به چه می اندیشی تا بگویم چه سان زندگی می کنی.
داستان آنهایی که رفتند "از ایران" و آنهایی که ماندند "در ایران" را با...
زنی نزد شیوانا آمد و گفت:
که شوهرش به او خیانت میکند و پنهان از او با دیگران ارتباط دارد.
شیوانا از زن پرسید:
از کجا این قدر مطمئنی؟
زن با اطمینان گفت:
من زن هستم و به طور غریزی میتوانم از روی رفتار و صدا و نگاه همسرم پی به درون او ببرم.
به جز آن از این مرد فرزندانی دارم و بچهها هم عینا رفتاری...
هر صبح خورشید فریاد می زند:
آی آدم ها، کتابِ زندگی چاپِ دوم ندارد.
پس تا می توانید عاشقانه و خالصانه و شاکرانه زندگی کنید.
سلام روزتون بخیر و شادی.
در این صبح زیبا تمام خوبی ها را برایتان آرزو می کنم نه خوشی ها را زیرا خوشی آن است که شما می خواهید و خوبی آن است که خدا برایتان می خواهد.
بعد از هر طوفان، آرامشی هست و این رو با لبخند هر روز با خودت تکرار کن.
انقدر تکرار کن تا بگذره و بره.
و این چرخه امید ادامه داشته باشه.
مگر نه اینکه ما زندهایم تا امیدوار باشیم.....
از فروردین که خیری ندیدیم، نه آن که رفته بود برگشت.
نه آن که بود وفا کرد، بهار بود جانم، ولی رنگ خزان داشت.
حالا اردیبهشت آمده، کاش حداقل اردیبهشت کمی منصف باشد.
کاش،..
