با عرض سلام خدمت یاوران همیشگی ما.
اول سال نو مبارک باشه و پایانی بر همه تلخ کامی ها امیدوارم :

بعد از 4 سال که دیگه از همه جیز نا امید شده یودم و روزها را می شماردم برای رسیدن این انتخابات.
حالا روزها داره به سرعت می گذره و احساس می کنم به عنوان یکی از مردمان این کشور که بهش ظلم شده و از طرفی با علم به این قضیه (وضعیت امروز) که می تونستم تو انتخابات قبل نقش پر رنگ تری بازی کنم. امسال از الان تصمیم گرفتم دانسته های خودم را به همراه مطالب معتبر از منابع موثق با شما در میان بزارم تا خدای نکرده دیگه حسرت دوباره نشه.
اما اول:
به سایت ها و مراکز علمی (خارج از هر گونه خط و جبهه جناح و جناح بازی) که می شناختم درخواست فرستادم تا بتونم با مطالبی که از اون ها می گیرم سردار رو بیشتر به مردم معرفی نمایم.
دوم:
از همه ی شما دلسوزان موافقان و حتی مخالفان این امرتقاضا می کنم اگر مطلب یا نقدی برای ما دارید بفرستید تا تو این امر به ما کمک کنید. مطالب شما با نام و آدرس شما در صفحه منتشر می شه فقط چیزی که مهم هست منبع موثق مطلب هست. با عرض شرمندگی مطالبی که مجهول، بدون منبع، یا خودم دیدم، و غیره ... قابل استناد نیست.
پیشاپیش دست شما رو می بوسم

