وقتی وارد جمعی مي شويد كه كسی پُر از انرژی منفی در آن جمع هست، بدون شك تا يك هفته مورد اصابت تشعشعات منفی آن آدم هستيد.
در اينگونه مواقع
١- اگر امكان ترک محيط بود سريعا خارج شويد.
٢- اگر مانديد تا حداقل يک هفته از گرفتن تصميمات مهم در هر زمينه ای خودداری كنيد و سعی كنيد با ورزش و مدیتیشن به دفع اين تشعشعات بپردازيد.
در غير اينصورت:
شما آنگونه رفتار كرده ايد كه نفر منفی مي خواسته شما رفتار كنيد.
يعنی:
شكست در كار، درگيری خانوادگی، از هم گسيختگی بنيان خانواده، بد رفتاری با فرزند، شكست در درس و...
نگذاريد تا فرد منفی بر شما پيروز گردد.
علم پزشکی اخیراً به این نتیجه رسیده که افکار منفی ...
معمولا نذرهایی که انسان میکند به صورت مشروط است یعنی مثلا نذر میکند که:
- اگر بیماریم معالجه شد
- اگر فرزندم در دانشگاه قبول شد
- اگر فلان خطر از من دور شد
- اگر به فلان خواسته ام رسیدم این کار را بکنم.
بیشتر کارهایی که ما به عنوان نذر انجام می دهیم در:
- پختن غذا
- تهیه و پخش شُله زرد
- تهیه و پخش شربت و...خلاصه می شود.
زمانی مردم بسیار گرسنه بودند و نذری، صرفا در اطعام مردم خلاصه می شد اما با حضور و بروز تکنولوژی و رفاه عمومی مردم، باید در نذری ها هم اتفاق هایی می افتاد که متاسفانه...
همه ما کارتون زیبای پینوکیو رو دیدیم و از اون خاطرات خوبی داریم.
ولی من با خوندن این کتاب فهمیدم که من هیچ چیز جز داستان سطحی از این اثر فوقالعاده رو نفهمیده بودم.
کارلو کلودی (نویسنده داستان) میگفت:
هدف از خلق شخصیت پدر ژپتو، نشان دادن شخصیت خداوند “آفریدگار و خالق” بوده که با چه عشق و علاقهای پینوکیو رو خلق کرده بوده و در هر شرایطی از پینوکیو حمایت می کرده. حتی وقتی که پینوکیو از پدر ژپتو دور می شده اما باز از حمایت و عشق خالقش بهرهمند بوده.
هدف نویسنده به تصویر کشیدن عشق همیشگی پروردگار نسبت به بندهاش توسط پدر ژپتو بوده است.
هدف از خلق جوجه اردک ”جینا” نشون دادن عقل، قلب و روح پاک پینوکیو بوده که در هر شرایطی پینوکیو رو از انجام کارهای اشتباه منع می کرده و این جوجه اردک پاک و معصوم رو خداوند در وجود همه بندگانش به ودیعه گذاشته اما انسانها هم مثل پینوکیو هیچ وقت به الهامات و حرفای این جوجه اردکشون گوش نمی کنند و کار خودشون رو می کنند و همیشه دچار سر درگمی و عذاب می شند همونطور که پینوکیو هیچوقت به الهامات قلبش گوش نمیداد و همیشه دچار خسران میشد.
هدف از خلق شخصیت روباه و گربه نره به ....
میخواهم درباره قدرت یک کلمه ساده با شما صحبت کنم
--> " متشکرم... " <--
این کلمهای است که قدرت سلامتی، شادی، عملکردهای قهرمانانه و موفقیت را به ما میدهد
تحقیقات نشان میدهد که افراد سپاسگزار شادتر و دارای روابط دوستانه بهتری هستند
بیان قدردانی ریتم تپش قلب را بهبود میبخشد
و این امر کمک میکند استرس کم شود و تحت شرایط سخت، عاقلانهتر فکر و پیشرفت کنیم
از نظر فیزیولوژیکی، همزمانی استرس داشتن و سپاسگزار بودن غیر ممکن است
هنگامی که سپاسگزارید جسمتان سرشار از احساسات خوب میشود، مغز شروع به ترشح هورمون های اندورفین میکند، و این هورمون باعث بالا رفتن انرژی و روحیه شده و هورمون های استرس را نابود میکند.
قدردانی برای سلامتی محیط کاری نیز ضروری است.
بي شعور!
آنقدر نگذاشتی ببوسمت
كه بوسيدن را هم ممنوع كردند
و حالا كه نفس هامان هم به شماره افتاده
مثل عشق سال های وبا...
لعنت به تو،
لعنت به من،
لعنت به همه ما،
بخاطر همه بوسه هایی که از هم دریغ کردیم،
اگر زنده ماندی از طرف من به تمام مردم دنیا بگو
تا می توانید همدیگر را ببوسید.
نسل ما همه مُردند
در عصر یخبندان...!
عصری که بوسیدن حکم جام شوکران را داشت
و چکاندن ماشه در دهان خویش...!
به همه دنیا بگو
ما را نامهربانیها کُشت
نه جنگهای صلیبی و طاعون و وبا و کرونا
چقدر برای خودت ارزش قائل هستی؟
اگر به جای آموختن، فقط روزهایتان را می گذرانید و هرساله فقط تولد می گیرید و سن تان را زیاد می کنید،
بازنده محسوب می شوید.
اگر فقط برای داشتن آسایش، اتومبیل و خانه عوض می کنید،
بازنده هستید.
اگر خوشحال بودن و شاد کردن دیگران را نیاموخته اید.
اگر نمی توانید خود و دیگران را ببخشید.
اگر بازی و تفریح در برنامه شما نیست.
اگر شنا نمی کنید.
اگر طولانی ترین مسافرت های شما، تا منزل خواهر و مادرتان است.....
استاد محمود معظمی که ایرانیان زیادی به ایشون ارادت دارند در همایش "راز چراغ جادو" می گه:
انسان های بزرگ از خودشون سوال های مثبت می پرسند. و هنگامی که سوال را مطرح می کنند ذهن نیمه هوشیارشون در ناخودآگاه و با کمک شعور کیهانی شروع می کنند به گشتن برای یافتن بهترین پاسخ به این پرسش.
به این ترتیب ذهن اونها در هوشیاری و بی هوشی (خواب) درگیر افکار مثبت می شه.
به همین ترتیب یک روش آموزشی ابداع شده به نام (Accelerator learning) یا آموزش شتابنده که شخص مدرس در مورد موضوع تدریس خودش از محصلین سوال هایی می پرسه و اونها رو در فرآیند پاسخ گرفتن از کائنات قرار می ده، یعنی فراگیران بدون اینکه خودشون بفهمند در هر لحظه از زندگی خودشون حتی در خارج از محیط آموزش در فرآیند یادگیری هستند و تفاوت این روش در این هست که آموخته ای که فراگیر می آموزه براش به صورت درونی در میاد و هیچ وقت اون رو فراموش نمی کنه.
حالا با این مقدمه که به صورت علمی و عملی (برای خود من) ثابت شده می خوام یه هشدار بدم به کسانی که از بام تا شام و در هر لحظه در حال شکوه، شکایت و ناله هستند و یا به هر کس می رسند شروع به گفتن حرف ها و سوالات منفی و تأثیر گذار می کنند.
شما بدن خودتون را درگیر بدترین سمومی می کنید که از راه ذهن براش فراهم کردید و خبر بدتر اینکه این براتون به یک حالت درونی در میاد و مادامی که به همین روش زندگی کنید هر روز بیش تر از قبل در معرض بیماری های نادر و ناگوار قرار می گیرید.
خودتان را نجات دهید:
آهنگ های منفی گوش ندهید
فرقی نمی کنه چه مجاز چه غیر مجاز، جملاتی که زندگی برایم مرگ شده و خیلی جملات مایوس کننده، که در بعضی از آهنگ هاست، بسیار مخربه، چون تک تک این واژه های منفی در ناخودآگاه شما می نشیند.
به دنبال سوالات منفی نروید
چون ذهنتان نیز به دنبال جواب های منفی می رود مثل:
چرا من این قدر بد شانسم؟
چرا کارهایم ....
توکل بر خدایت کن
کفایت می کند حتما
اگر خالص شوی با او
صدایت می کند حتما"
اگر بیهوده رنجیدی
از این دنیای بی رحمی
به درگاهش قناعت کن
عنایت می کند حتما"
دلت درمانده می میرد...
سلاااام
صبح شنبه تون بخیر
آرزوهاتون دست یافتنی
کانون گرم خانوادتون
پـر از مـهربانی
عـشق تـون پـا برجـا
و سعادت و خوشبختی
یـار همیشگی شما باشه
امیدوارم هفنه ای سراسر
شادی، سلامتی و ثروت
در زندگی برای شما رقم بخوره
راز زندگی این است که
بفهمیم هر روز
یک معجزه است
شما همین یک زندگی را دارید
دیگر هرگز متولد نخواهید شد
پس تا می توانی زندگی را زندگی کن
Every storm in your
Life followed by a rain bow
هر طوفان در زندگیتان،
یک رنگین کمان به دنبال دارد
I 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻
𝘄𝗵𝗼 𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗮𝗳𝗿𝗮𝗶𝗱 𝘁𝗼 𝗹𝗼𝘀𝗲
من مي خوام اون كسى باشم
كه مي ترسى از دستش بدى
ɪ'ᴍ ᴀʟʟᴇʀɢɪᴄ ᴛᴏ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ
ᴬᴾᴾᴿᴱᶜᴵᴬᵀᴱ ᴹᴱ
باشد كه نباشیم و بسی قدر بدانند
𝚃𝙷𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚃𝙷𝙸𝙽𝙶 𝚂𝙷𝙴 𝙳𝙾𝙴𝚂𝙽'𝚃
𝚁𝙴𝙼𝙴𝙼𝙱𝙴𝚁 𝙸𝚂 𝙼𝙴
آنچه در یادش نمانده یاد ماست
𝗟𝗢𝗡𝗘𝗟𝗜𝗡𝗘𝗦𝗦 𝗜𝗦 𝗕𝗘𝗧𝗧𝗘𝗥
ᴛʜᴀɴ ᴡᴀsᴛɪɴɢ ʏᴏᴜʀ ᴛɪᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛᴇᴍᴘᴏʀᴀʀʏ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ
تنهایی خیلی بهتره
تا اینکه وقتتو با آدمای موقتی هدر بدی
find someone who will love your soul more than your body
کسی رو پیدا کن که روحت رو بیشتر از جسمت دوست داشته باشه
